GHOST Kato Base 27.5 Black/Red Gloss

Ghost KATO – Jeden bike, nekonečné možnosti!

V sérii KATO nájdete rýchle, obratné a cenovo dostupné bicykle na 27,5 a 29 palcových kolesách postavené na kvalitných rámoch a výbavách. Veľkosti rámov sú úmerné veľkostiam kolies, čo znamená, že máme správnu veľkosť pre každú výšku postavy. 

S overenou geometriou rámu, zdvihom prednej odpruženej vidlice 100mm a pohodlnému a pritom športovému posedu si na bicykli užijete veľa zábavy a hravo si poradíte v každej situácii, či už šplháte do kopca, alebo ste na dlhom výlete.

Kabeláž schovaná v ráme, čistý dizajn, možnosť uchytenia blatníkov, nosiča alebo stojanu. 

Ghost KATO so spoľahlivými komponentami a nízkymi nárokmi na údržbu je tou správnou voľbou pre všetkých cyklistických nadšencov a začínajúcich bikerov.

Veľkosť rámu
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
štandardná cena: €639 –15 % €539
Dostupnosť: Skladom (>1 ks) Skladom (1 ks) U dodávateľa (dodanie 5-14 dní) (>1 ks) Zvoľte variant
Môžeme doručiť do:
25.4.2024 25.4.2024 3.5.2024 Zvoľte variant
Kód: 93KA1000 93KA1001 93KA1002 Zvoľte variant
GHOST Kato Base 27.5 Black/Red Gloss
GHOST Kato Base 27.5 Black/Red Gloss
Výpredaj
ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO €639 –15 %

Podrobný popis

Popis produktu nie je dostupný

Dodatočné parametre

Kategória: Horské bicykle - Pevné/Hardtail
Predajňa: Nitra - VELOsprint, Žilina - VELOsprint
Modelový rok: 2023
? Modelový rad: Kato
Farba: Čierna
Materiál rámu: Hliník
Veľkosť kolies: 27.5"
Počet prevodov: 3x7
Pohlavie: Pánsky
Rám: KATO AL
Sedlová objímka: -
Vidlica: SR Suntour XCE28 DS 100 mm
Prehadzovač: Shimano Tourney RD-TY300 7-S
Radenie: -
Kazeta: Shimano CS-HG-200-7 12-32
Reťaz: KMC Z51
Kľuky: Shimano FC-TY301 42-34-24
Predstavec: Ground Fiftyone Dia. 31,8 mm
Riadítka: Ground Fiftyone Dia. 31,8 mm 0/700 mm (XS) 0/720 mm (S) 0/740 mm (M-L) 0/760 (XL)
Gripy: MTB Grip
Sedlo: Selle Italia X-Base
Sedlovka: GHOST SP DC1 31.6 mm
Predná brzda: Shimano BR-MT200 160 mm Disc / Shimano SM-RT10 160 mm
Zadná brzda: Shimano BR-MT200 160 mm Disc / Shimano SM-RT10 160 mm
Predný plášť: Mitas Ocelot 27x2,10
Zadný plášť: Mitas Ocelot 27x2,10
Ráfiky: Schürmann Yak Disc 25
Predný náboj: Shimano HB-TX505 QR 100 mm
Zadný náboj: Shimano FH-TX505 QR 135 mm
Špice: -
Poznámka: *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené!

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”

Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.

 ghost_bikes_history

História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.

Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti. 

Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia

Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.

Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.

Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.