GHOST E-Road Rage Fire 29 LC - Iridium Silver/Jet Black/Red Cestný elektrobicykel

Ghost E-Road Rage Fire Essential

Tento elektrický gravel bike nepozná žiadne hranice a to ani medzi bežnými kategóriami – s kolesami 29“ a s prípravou na uchytenie rôznych nosičov batožiny ho môžete zobrať aj na niekoľkodňovú výpravu. Špičkový karbónový rám je dostatočne pevný na to, aby zvládol všetky výzvy a zároveň tlmil vibrácie. 

Nový Ghost E-Road Rage Fire Essential dokonale integruje pohonný systém Fazua. Vďaka veľmi nízkej hmotnosti kompletného pohonu Fazua a integrovanej batérii je takmer k nerozoznaniu od klasických gravel bicyklov

Športová geometria a špičkový rám pomáha k maximálne efektívnemu prenosu sily jazdca do pohybu vpred. Ďalšia nesporná výhoda je, celý pohonný systém Fauza – motor aj s batériou tvoriaci jeden blok môžete veľmi jednoducho a bez námahy zo spodnej rámovej trubky vytiahnuť, nasadíte kryt – ušetríte ďalších 5kg a jazdíte ako na klasickom gravel bicykli!

Ghost E-Road Rage Fire Essential – spája všetky výhody prémiového gravel biku s bonusom v podobe motoru Fazua Evation Drive

Veľkosť rámu
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
€4 599
Dostupnosť: Vypredané Vypredané Vypredané Zvoľte variant
Kód: 74RR2022 74RR2023 74RR2024 Zvoľte variant
GHOST E-Road Rage Fire 29 LC - Iridium Silver/Jet Black/Red Cestný elektrobicykel
GHOST E-Road Rage Fire 29 LC - Iridium Silver/Jet Black/Red  Cestný elektrobicykel
ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO

Podrobný popis

Rám
E-ROAD RAGE LC
Vidlica
GHOST LC Rigid
Tlmič
-
Predstavec
Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm
Riadítka
Ground Fiftyone Race WB 440 mm Dia. 31.8 mm
Prehadzovač
SRAM Rival 11-S
Radiaca páka
SRAM Apex
Kľuky
FSA CK-8685-1/IS 40T
Kazeta
SRAM XG 1150 10-42
Reťaz
SRAM PC1110
Brzdy
SRAM Apex 180 / 160 mm Disc
Kotúče
SRAM Centerline 180 / 160 mm
Brzdové páky
SRAM Apex
Predný plášť
WTB Ranger Dual 29x2.0 TCS Light/Fast
Zadný plášť
WTB Ranger Dual 29x2.0 TCS Light/Fast
Predné koleso
Rodi Wheelset 25 mm 12x100 mm
Zadné koleso
Rodi Wheelset 25 mm 12x142 mm
Predný ráfik
-
Zadný ráfik
-
Predný náboj
-
Zadný náboj
-
Výplety
Rodi
Sedlovka
Ground Fiftyone 31.6 mm
Sedlová objímka
-
Sedlo
WTB Silverado
Gripy
Fizik Tape
Motor
Fazua Evation Drivepack
Batéria
Fazua Evation 252 Wh
Displej
Fazua Evation remote fx
Nabíjačka
Fazua Evation Charger
Blatník
-
Predné svetlo
-
Zadné svetlo
-
Stojan
-
Zadný nosič
-

Dodatočné parametre

Kategória: Cestné elektrobicykle
Modelový rok: 2021
Batéria: 252Wh
Farba: Strieborná
Materiál rámu: Karbón
Motor: Fazua
Veľkosť kolies: 29"
Pohlavie: Dámsky, Pánsky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”

Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.

 ghost_bikes_history

História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.

Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti. 

Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia

Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.

Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.

Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.