Podrobný popis
Od svojho uvedenia nastavilo Turbo Levo latku, ktorou sa snažia ďalší výrobcovia elektrobicyklov prekonať as každým novým modelom je táto latka vyššie a vyššie. Sú to získané, aplikované a znásobené znalosti a skúsenosti, ktoré máme s horskými bicyklami – veľmi schopná kombinácia motora, šasi, odpruženia a geometrie, ktorá prispieva k neuveriteľným jazdným zážitkom na traile. Prirodzenú a fluidnú integráciu proprietárneho motora, batérie a ovládania nájdete iba u Turbo Leva. Váš výkon znásobí až štyrikrát tak prirodzene, že s bicyklom splyniete a budete to stále vy, iba rýchlejšie. Turbo Levo je predtým nepredstaviteľná kombinácia jazdnej kvality, dojazdu a robustnosti. Neveríte? Vyskúšajte sami...
- Elektronický systém nového Leva, to je plná integrácia 565-wattového motora, 700 Wh batérie s novou radikálnou generáciou plne integrovaného ovládača. Výsledkom je množstvo výkonu až do 25 km/h pre čo najrýchlejší výjazd na začiatok vášho obľúbeného trailu ešte k tomu len so štvrtinovou námahou, nehovoriac o kvalite jazdy samotnej, ktorá bola predtým nepredstaviteľná.
- Ďalšia generácia displeja TCU2 je váš informačný portál, s prispôsobiteľnými dátovými poľami zobrazujúcimi napr. presnú kapacitu batérie na percentá v kombinácii s novou funkciou diaľkového ovládania zvanou Microtune, umožňujúca za jazdy ladiť úroveň podpory motora v 10 % krokoch, aby ste dostali presne tú jazdu, ktorú chcete.
- Dedikovaný “Mullet” dizajn s 27.5” zadným a 29” predným kolesom zaručuje hravú jazdu a prejazd zákrut spôsobom, akým to žiadny iný vysokovýkonný e-bike nedokáže. Dostatočne dimenzovaný kokpit vás umiestni do stredu diania/kolesá pre lepšiu trakciu a kontrolu v zákrutách. Nízky stred, položená hlava a znížený offset vidlice zaručujú stabilitu aj v naozaj rozbitom teréne.
- Levo, rovnako ako SJ EVO, ponúka šesť odlišných nastavení geometrie, umožňujúce jazdcovi jednoducho prispôsobiť jazdný prejav bicykla pre každý štýl a terén. Uhol hlavovej rúrky je nastaviteľný medzi 63 a 65,5 stupňami. Výšku stredového zloženia je možné meniť hore/dole o 7 mm.
- 150 mm zadného odpruženia, inšpirovaného Endurom, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez žmurknutia oka s ostrými hranami, kompresia v zákrutách si maže na chlieb a napriek tomu stále ponúka parádnu odozvu na pedále a efektívne prenáša výkon tam, kam patrí – na trail. S-veľkosti Leva sú založené na tom, čo je dôležité - veľkosť jazdca a jazdný štýl, nie výška v rozkroku. Šesť veľkostí, všetky s podobnou výškou hlavovej rúrky a výškou rámu v rozkroku vám umožňujú vybrať si veľkosť, ktorá najlepšie zodpovedá vášmu individuálnemu štýlu.
- Menšie S-veľkosti budú obratnejšie a hravejšie, väčšie S-veľkosti ponúknu väčšiu stabilitu a manipulačný priestor jazdca.
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské elektrobicykle - Celoodpružené |
---|---|
Modelový rok: | 2023 |
? Modelový rad: | Turbo Levo |
Batéria: | 700Wh |
Farba: | Červená |
Materiál rámu: | Karbón |
Motor: | Specialized |
Veľkosť kolies: | 29"/27.5" |
Počet prevodov: | 1x12 Elektronické |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
Rám: | FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot |
Sedlová objímka: | Alloy, 38.6mm |
Vidlica: | FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel, Kashima |
Zadný tlmič: | FOX FLOAT X2 Factory, 55x210mm, Kashima |
Popis motora: | Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor |
Popis batérie: | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Nabíjačka: | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V |
Ovládanie: | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, over-the-air updates, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Kabeláž: | Custom Specialized wiring harness |
Prehadzovač: | SRAM X0 Eagle Transmission |
Radenie: | SRAM AXS POD Controller |
Kazeta: | SRAM X0 Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Reťaz: | SRAM X0 Eagle Transmission Flattop Chain |
Kľuky: | Praxis Carbon/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm |
Predstavec: | Deity, 35.0mm |
Riadítka: | Roval Traverse SL Carbon, riser bar, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm, 35.0mm |
Gripy: | Deity Grips |
Sedlo: | Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails |
Sedlovka: | Bike Yoke Revive dropper Post, 34.9mm diameter, S2/S3: 160mm, S4/S5: 185mm, S6: 213mm |
Predná brzda: | SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Zadná brzda: | SRAM Code Silver Stealth, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Predný plášť: | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Zadný plášť: | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Ráfiky: | Roval Traverse Carbon |
Predný náboj: | Roval Traverse Carbon |
Zadný náboj: | Roval Traverse Carbon |
Špice: | - |
Extra: | SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
The New Turbo Levo
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Specialized Bicycles a VELO sprint uzatvorili partnerstvo a v roku 2011 (04.03.2011) ako jeden z prvých projektov v strednej Európe vznikol Specialized Concept Store Žilina a o dva roky neskôr v roku 2013 (04.03.2013) Specialized Concept Store Nitra zameraný na predaj špičkových bicyklov, doplnkov amerického gigantu SPECIALIZED. V roku 2020 sme otvorili náš najväčší a najmodernejší SPECIALIZED BRAND STORE BRATISLAVA . 500m2 výstavno - predajnej plochy, kde si prídu na svoje všetci vášniví cyklisti.
Spoločnosť založil v roku 1974 Američan Mike Sinyard. Mike bol hardcore cyklistom, ktorý nedokončil štúdium na univerzite v San Jose a tak sa rozhodol vytvoriť vlastnú firmu Specialized. V začiatkoch spoločnosť dovážala talianske komponenty do USA, kde boli ťažko dostupné. O dva roky neskôr už začala s produkciou vlastných komponentov. V roku 1979 vyšiel z tovární prvý cestný bicykel Allez, ktorý sa vyrábal v Japonsku. O ďalšie dva roky predstavil Specialized celoodpružený horský bicykel Stumpjumper, ktorý sa stal symbolom spoločnosti. Rok 1989 bol pre spoločnosť prelomový, keď ako prvá predstavila horský rám z uhlíkových vlákien. V roku 2001 kúpila spoločnosť Merida 19% spoločnosti Specialized, napriek tomu je jedným z najväčších predajcov spolu so ďalšími zvučnými značkami Giant a Trek.
Viac o spoločnosti SPECIALIZED BICYCLES