SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS Satin Carbon/Metallic White Silver Cestný bicykel

Neexistuje bicykel, ktorý by bol rýchlejší ako nový Tarmac SL8 vďaka kombinácii aerodynamiky, ľahkosti a kvality jazdy, ktorá sa predtým zdala nemožná. Po ôsmich generáciách a viac ako dvoch desaťročiach vývoja je to viac ako najrýchlejší Tarmac vôbec - je to najrýchlejší pretekársky bicykel na svete. Si na to pripravený?

Veľkosť rámu
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
€8 999
Dostupnosť: U dodávateľa (dodanie 5-14 dní) (>1 ks) U dodávateľa (dodanie 5-14 dní) (>1 ks) Informujte sa Informujte sa Informujte sa Informujte sa Informujte sa Zvoľte variant
Môžeme doručiť do:
13.5.2024 13.5.2024 - - - - - Zvoľte variant
Kód: 94924-1044 94924-1049 94924-1052 94924-1054 94924-1056 94924-1058 94924-1061 Zvoľte variant
SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS Satin Carbon/Metallic White Silver Cestný bicykel
SPECIALIZED Tarmac SL8 Pro - SRAM Force eTap AXS Satin Carbon/Metallic White Silver  Cestný bicykel
Novinka
ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO ZADARMOZADARMO

Podrobný popis

Samotná aerodynamika alebo nízka hmotnosť preteky nevyhrávajú - dôležitá je rýchlosť. Dosiahnutie tejto rýchlosti vyžaduje vytvorenie nekompromisnej kombinácie aerodynamiky, nízkej hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Vďaka simuláciám závodov s využitím reálnych dát náš tím Ride Science vie, že Tarmac SL8 je najrýchlejší závodný bicykel, aký kedy bol vyrobený na tratiach, na ktorých záleží - o 16,6 sekundy rýchlejší na 40 km, o 128 sekúnd rýchlejší na Miláno - San Remo, o 20 sekúnd rýchlejší na legendárnom stúpaní Tourmalet.

  • VŠETKO JE TO O AERODYNAMIKE: Aero je tam, kde je dôležité – na nábežnej hrane – a nie len tam, kde dobre vyzerá. Vytvorili sme tak náš doposiaľ najeerodynamickejší cestný bicykel. Áno, je viac aero ako model Venge. Čistý vzduch je optimalizovaný pre maximálnu výhodu vďaka novému prednému kužeľu – Speed ​​Sniffer. Posunutím stĺpika vidlice v hlavovej rúrke dozadu - stĺpika, ktorý určuje šírku hlavovej rúrky - môže byť nábežná hrana hlavovej rúrky oveľa ostrejšia, čo prináša oveľa nižšiu odporu vzduchu. S využitím nových pravidiel UCI má model Tarmac SL8 najužšiu a najviac aero sedlovku, akú sme kedy vyrobili, čo zaisťuje, že rýchlo sa pohybujúci "špinavý" vzduch okolo nôh môže čistejšie prúdiť späť. Nevonia víťazstvo sladko?
  • MINIMUM VÁHY, MAXIMUM AERO: Tarmac SL8 prevzal poznatky z modelu Aethos, aby mohol byť ľahko postavený na minimum UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tím dodal rám s ohromujúcou hmotnosťou 685 gramov - o 15% ľahší ako Tarmac SL7 a ľahší ako čokoľvek iné na World Tour. Vďaka schopnosti urobiť z nízkej hmotnosti najvyššiu prioritu, boli v oblasti spodnej trubky, sedlovej trubky a zadnej časti kolesa použité poznatky z modelu Aethos. Tvar rámu prenáša záťaž tak efektívne, že sa ďalšie karbónové vrstvy tuhosti stávajú zbytočnými.
  • RÝCHLY AKO DIABOL, NO BOŽSKY KOMFORTNÝ: Vďaka obrovskému nárastu pomeru tuhosti a hmotnosti – zlepšenie o 33 % oproti modelu SL7 – posúva Tarmac SL8 legendárnu ovládateľnosť, agresívne reakcie a geometriu osvedčenú na majstrovstvách sveta na vyššiu úroveň. Bicykel je tuhší v pedáloch, presnejší na riadidlách a kombinuje to s poddajnou jazdou v sedle, ktorá nastavuje nové merítka pre pohodlie závodných bicyklov. Vďaka našej konštrukcii Rider-First Engineering získa každý jazdec bez ohľadu na veľkosť rovnakú bezprecedentnú kvalitu jazdy a ovládateľnosť. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6% vyššiu poddajnosť, takže sa vznáša nad nerovnosťami s pocitom, ktorý je vo svete závodných bicyklov jedinečný. Osvedčená geometria Tarmacu a 32mm priestor pre plášte sú zhodné s modelom SL7, čo zaisťuje ľahké prispôsobenie a univerzálnosť pre použitie plášťov s vyšším objemom, pokiaľ je to potrebné.
  • ZA HRANICE POHLAVIA: Medzi dvoma cyklistami – mužmi môže byť väčší rozdiel ako medzi mužom a ženou. Samotné pohlavie neposkytuje zďaleka dostatok dát na špecializáciu, a to znamená, že vytváranie mužských alebo ženských bicyklov je svojvoľné a zastarané. Každý jazdec môže získať výhodu ďalšej úrovne Tarmacu SL8. Nehľadáme rozdiely, kde nie sú.

Dodatočné parametre

Kategória: Cestné bicykle
Modelový rok: 2024
? Modelový rad: Tarmac SL8
Farba: Čierna
Materiál rámu: Karbón
Veľkosť kolies: 28"
Počet prevodov: 2x12 Elektronické
Pohlavie: Dámsky, Pánsky
Rám: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Sedlová objímka: Tarmac integrated wedge
Vidlica: Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Prehadzovač: SRAM Force eTap AXS, 12-speed
Prešmýkač: SRAM Force eTap AXS, braze-on
Radenie: SRAM Force eTap AXS
Kazeta: SRAM Force, 12-speed, 10-33t
Reťaz: SRAM Force 12-speed
Kľuky: SRAM Force DUB, Power Meter
Stredové zloženie: SRAM DUB BSA 68
Predstavec: Tarmac integrated stem, 6-degree
Riadítka: Roval Rapide Handlebar, carbon
Omotávka: Supacaz Super Sticky Kush
Sedlo: Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
Sedlovka: S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Brzdy: SRAM Force eTAP AXS, hydraulic disc
Brzdové páky: SRAM Force eTap AXS
Plášte: S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Ráfiky: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
Náboje: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
Špice: Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
Extra: -
Poznámka: *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené!

Úplne nový Tarmac SL8

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Specialized Bicycles a VELO sprint uzatvorili partnerstvo a v roku 2011 (04.03.2011) ako jeden z prvých projektov v strednej Európe vznikol Specialized Concept Store Žilina a o dva roky neskôr v roku 2013 (04.03.2013) Specialized Concept Store Nitra zameraný na predaj špičkových bicyklov, doplnkov amerického gigantu SPECIALIZED. V roku 2020 sme otvorili náš najväčší a najmodernejší SPECIALIZED BRAND STORE BRATISLAVA . 500m2 výstavno - predajnej plochy, kde si prídu na svoje všetci vášniví cyklisti.

Spoločnosť založil v roku 1974 Američan Mike Sinyard. Mike bol hardcore cyklistom, ktorý nedokončil štúdium na univerzite v San Jose a tak sa rozhodol vytvoriť vlastnú firmu Specialized. V začiatkoch spoločnosť dovážala talianske komponenty do USA, kde boli ťažko dostupné. O dva roky neskôr už začala s produkciou vlastných komponentov. V roku 1979 vyšiel z tovární prvý cestný bicykel Allez, ktorý sa vyrábal v Japonsku. O ďalšie dva roky predstavil Specialized celoodpružený horský bicykel Stumpjumper, ktorý sa stal symbolom spoločnosti. Rok 1989 bol pre spoločnosť prelomový, keď ako prvá predstavila horský rám z uhlíkových vlákien. V roku 2001 kúpila spoločnosť Merida 19%  spoločnosti Specialized, napriek tomu je jedným z najväčších predajcov spolu so ďalšími zvučnými značkami Giant a Trek.

 

Viac o spoločnosti SPECIALIZED BICYCLES