Servis

DOBRÝ OBCHOD STOJÍ NA SERVISE, SOLÍDNOSTI A ODBORNOSTI

NAŠIMI HLAVNÝMI PRIORITAMI SÚ : 

  1. najvyššia úroveň technických znalostí a odborné služby
  2. prvenstvo v zavádzaní nových produktov na domáci trh
  3. rýchla dostupnosť komponentov a náhradných dielov
  4. najvyššia kvalita rýchleho a profesionálneho servisu
  5. najvyššia úroveň technickej prezentácie
  6. ochotný personál a príjemné vystupovanie
  • Naše skúsenosti so starostlivosťou o bicykle a diely presahujú už 30 rokov.
  • Pracujeme s dielmi a značkami tých najvyšších kvalít, medzi ktoré patria Specialized, Roval, Shimano, Bosch, Fox, Sram a mnohé ďalšie.
  • Pre ponúkané značky odpružených vidlíc poskytujeme predaj náhradných dielov, opravy a úpravy podľa potrieb zákazníka.  

NA VŠETKY U NÁS ZAKUPENÉ BICYKLE POSKYTUJEME 1 BEZPLATNÚ GARANČNÚ PREHLIADKU PO DOBU 6 MESIACOV ALEBO DO 300 KM.

 

PREČO NÁS NAVŠTÍVIŤ S VAŠIM BICYKLOM NA GARANČNEJ PREHLIADKE ?

  1. dlhšia životnosť bicykla
  2. rýchlejšie riešenie prípadnej poruchy na Vašom bicykli. (reklamácia bicykla na ktorom bola prevedená garančná prehliadka je vybavená v zrýchlenom režime)
  3. vyššia predajná cena pri prípadnom predaji


V našich servisoch poskytujeme záručné, ako aj pozáručné servisné práce na všetky bicykle a komponenty z našej ponuky.


Bicykle, ktoré boli zakúpené v našich predajniach prijímame a servisujeme prednostne.

Garančné prehliadky bicyklov vykonávame od pondelku do piatku (okrem soboty). Na tento servis nie je potrebné sa objednávať. Váš bicykel bude skontrolovaný v čo najkratšej možnej dobe, ostatné opravy sa vykonávajú podľa voľnej kapacity servisu.
Servis poskytujeme aj na bicykle, ktoré boli zakúpené v iných, ako našich predajniach podľa voľných kapacít.
Pre všetky ponúkané značky odpružených vidlíc zabezpečujeme predaj náhradných dielov, opravy a úpravy podľa potrieb zákazníka.

Cenník servisných prác

 
K nezáväznému registrovaniu na servis môžete využiť náš formulár.

Vyplnením a odoslaním elektronického formuláru môžete urýchliť proces prijímania bicykla/dielu do servisu.

Ako to funguje?

1) Vyplníte a odošlete e-formulár
Pre ešte rýchlejšie vybavenie pri prijímaní servisu nám pomáha tzv. VELO kód, preto Vás prosíme o vyplnenie tohto políčka, pokiaľ VELO kód máte k dispozícií.
Zvyčajne je umiestnený pod vrchnou alebo spodnou rámovou trúbkou.  Ako vyzerá VELO kód? 

2) Získate detaily registrácie
Po odoslaní formulára Vám príde e-mail s informáciou o registrácií. V tomto e-maily sa nachádza číslo registrácie, ktoré neskôr zadáte nášmu mechanikovi pri odovzdávaní bicykla/dielu na servis.

3) Poskytneme spätnú väzbu
Váš elektronicky vyplnený záznam si pozrie náš mechanik a následne Vás kontaktuje telefonicky/SMS/E-Mailom s prípadnými ďalšími inštrukciami.

4) Odovzdanie bicykla do našich rúk
Časy, ktoré uvádzajú naši mechanici, vám pomôžu naplánovať, kedy je najlepšie priniesť váš bicykel do našej predajne. Bicykel/diel zostane v predajni a mechanici na ňom začnú pracovať v momente, ako sa dostane na rad, čo počas sezóny môže byť aj niekoľko dní.

POZOR! NEOBJEDNÁVATE sa na termín, kedy sa reálne začne pracovať na Vašom bicykli.

AJ PO PROFI KARIÉRE ZOSTÁVA

RÝCHLOSŤ MOJOU VÁŠŇOU

VÝKON MOJOU VOĽBOU

KVALITA MOJOU ISTOTOU

so Navigation Logo

Erik Baška - oficiálny ambasádor VELOsprint, ProCycling tréner, bývalý profesionálny cestný cyklista